Wednesday, March 17, 2010

Update to Salam TAKZIAH



Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia semua...


Kita semua telah sedia maklum tentang pemergian salah seorang rakan ex-SMK Taman Kosas iaitu Muhammad Fidaus Bin Mazlan atau lebih dikenali sebagai Abby pada tarikh 16 Mac 2010 iaitu semalam. Di sini saya nak update  sikit lagi mengenai beliau. 

- Beliau dipercayai telah meninggal dunia disebabkan oleh internal problem dan maklumat yang tepat masih lagi dalam siasatan. (Tunggu keputusan post-mortem keluar baru dapat tau punca sebenar). 

- Beliau telah dikebumikan di Ampang. Lokasi tepat tak dapat diketahui. Terlupa nak tanya informer. Hehe. Dah tau dah... Tengok kat FB Badak tadi... Lokasinya di Tanah Perkuburan Taman Kosas. ( Tu yang kat kampung tengah tu kan? Heeee.... Tak pasti pulak yang mane...)

- Jika kita terlupa gambaran muka Abby. Di bawah ni saya muat naikkan gambar beliau yang telah berjaya diambil dari Facebook beliau. Semoga dihalalkan. Ameen.


- Beliau turut mempunyai blog ---> http://colourfulchicken.blogspot.com/. So, kalau sesiapa yang dah lama tak jumpa arwah dan nak tau mengenai semasa hidupnya... Sila klik pada link di atas untuk ke blog arwah.

Akhir sekali, untuk pengetahuan kawan-kawan... Arwah baru sahaja menyambut hari kelahirannya pada lebih kurang 2 minggu yang lepas (5 MAC). Di usia 24 tahun arwah telah meninggalkan kita semua. Terkesanlah kepada kita semua yang ajal maut datang tak mengenal usia. Semoga rohnya dicucuri rahmat Allah SWT.  Sekian sahaja buat kali ni. AL-FATIHAH

P/S :- Thanks to Mr Johari Ismail dan Ms. Royhanah for the info...


Sekian,
Zulaikha@Ieka

No comments: