Saturday, October 10, 2009

Salam Aidilfitri dan Happy Diwali in advance...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera...

Hye friends!

Apa khabar semua? Apa macam raya kali ni? Harap-harap korang semua dapat lama sama-sama memanfaatkan hari kemenangan kali ni dengan penuh gumbira sekali... hehe...

This raya ada kawan-kawan yang jemput datang rumah dia orang... So dapat la jugak jumpa kawan-kawan lama batch 2003 balik... Antara mereka-mereka yang buat open house dan saya telah pergi menerjah rumah diaorang ialah rumah Mr.Afif atau lebih famous dengan panggilan Badak, Haryati aka Akak, rumah tunangan Encik Syawal kita iaitu Ain, Suria, Fazlina and Afifah... 3 orang terakhir tu tak buat open house actually... tapi sempat la serang hendap rumah diorang baru-baru ni... hehe...

Actually, saya menulis kali ni di atas hajat salah seorang kawan kita yang bernama Miss VANITHA... Saya diamanahkan untuk memwar-warkan mengenai OPEN HOUSE yang bakal diadakan sempena sambutan HARI DIWALI pada minggu depan... Info mengenai OPEN HOUSE di rumah Vanith adalah seperti berikut :

VENUE : Vanitha's house at Bandar Baru Ampang (Address will be updated later)
DATE : 24th October 2009
TIME : Will be confirmed later

So kepada sesiapa yang berhajat nak datang (di atas undangan tuan rumah). Please inform me before 20th October 2009 by leave your comment here/Facebook or SMS me at 013-2994112 (Tolong bagitau name eh... TQ).

Sebelum saya mengundurkan diri... Rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan



 serta



in advance to those friends who celebrate it. TQ~


Regards,
Zulaikha@Ieka

No comments: